Thursday, September 27, 2007

SeMOgA PanJaNG uMOr......

HAPPY BIRTHDAY TO YOU....
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.........
HAPPY BIRTHDAY TO CIK MADUUUUUU........
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU......

Psss......Cik Madu, nyanyi dengan nada yg sederhana tapi merdu dan nyaring. Haa tudia..hang praktis la sendiri, aku tatau...hehehe.

Selamat Hari Lahir yg ke-tutttt......(27 September 2007). Semoga panjang umor, dimurahkan rezeki selalu, dipertemukan jodoh yg baik, beriman, hensemmmm, kaya...ehh kaya hang mau dak?...tamau eh? sederhana ja?...ok yang sederhana, dilimpahi rahmat Allah selalu dan semoga persahabatan/persaudaraan kita berpanjangan...Amiiinnnnnnnnnn.....

p/s: Terkenang masa mula-mula aku berkenalan ngan hang waktu lapor diri kat poly. "Awak orang mana?". "Aloq Setaq. Awak?". "Saya Parit Buntaq"...khekekhekhekhekhe.....

5 comments:

madulebah said...

Weh.. Terharunya aku...

Kat blog sendiri pun aku belum buat entry, hang dah mendahului..

uhuk..uhuk.. Terharu I tawwww...

p/s: ha ha ha.. keji dak kalo aku terlupa pasal kejadian berkenalan masa lapor diri tu?

ESHAELYN said...

lupa??????...sunggguuuuhhhh + amat keji.

nyampahhh....huh!

Life'sLikeThat said...

aku tak tanya lagi aku dah bleh agak dah nida ni orang mana... kalau tak parit buntaq... bagan serai, sebab loghat dia bercakap aku kenai...kami kan "kulaan"...heheheheheh neway.. happy birthday Nida.. suka dak hadiah dari kami????

ESHAELYN said...

HEHEHE KULAAN EH....

madulebah said...

MARIAH :
Dulu-dulu memang la.. mauahaha.. kanyaiq lagi.. cuba dengaq aku bercakap lani? bleh agak ka aku orang mana?

tapi bukan nak soh hang agak la sbb hang dah tau :p