Thursday, February 21, 2008

MaRah Ni..tAu TaK???

Harini mood Mama sungguh tidak comey!...berangin dari pg. Pagi tadi Mama gado ngan Esha. Gado anak beranak biasalah. Sentap sat Mama ngan dia. Sepanjang jln dari rumah ke skolah dia Mama tak bercakp cam selalu. Ngan Ayah pun Mama sentap. Rasa geram sgt. Rasa nak picit2 ja dua2 beranak tu....eii eii ieiiiii...haa centu.

Smpai skolah dia, dia tau dia salah kot, dia salam + cium pipi Mama. Dia kata "sorry Maa"....huh...Mama tengah merajuk, Mama hmmm ja....

Ayah yg konon nak memujuk ajak2 sembang pun malaih Mama nak layan. Dia ajak g minum dengan eksennya Mama kata 'kan tadi orang dah bungkus....'. Dia kata 'takpe lah. Makan la nanti2...skarang teman la Abg. minum jap'...tak smpai ati la pulak kan. Angguk jalah.

Ayah ni cam ada jmpi2 Mama tau...selalu centu. Nak marah ja tak boleh lama2.....pas minum2 ja Mama lupa dah tadi Mama tengah sentap sebenarnya....alamak cemana tu????Siap dia kata makan syer ngan Abg jerlah, pun Mama angguk...cisss cisss ciss.....Benci la...tp Mama tak smpai atttiii....geram tau..huh huhh....tampaq2 pipi sendiri berkali2.......

3 comments:

Ceera said...

wakakaka.. lawak la mama nie, ala, takmo la sentap lama2, hehehe

viruspadu said...

hubby sy pun mcm tu

pujuk kejap ajer, mesti kita x sampai ati nak sentap lama2 kan

marah kejap2 ajer

agaknya masa depa pujuk ni ada baca ayat2 ni hahahaha

mula la nak pandang serong kan hahaha

ESHAELYN said...

ceera - saja ja nak soh orang pujuk sebenarnya..muahahahaha

viruspadu - haahlah kan, diorang ada baca2 nih.....nyampasss hikhikhikhik