Friday, May 30, 2008

Melaka part 4

Entry ni khas untuk MamaAlya sebab dia nak tau rupa paras Everly Resort Hotel nih. Tp tadak la gmbar bilik pulak...gambar depan hotel ni ja ada. Tak teringin la pulak nak amik gambar bilik hotel haritu.

Dulu nama dia Reveira Bay Resort ka hapa tah....ni ala2 cam promote la pulak. Harus Cik Jah mintak diskaun kat hotel tu lagi pasni. Best gak la tmpt ni. Masa dok baru ni Cik Jah dpt diskaun 70%. Kami amik family suite. Lega la dpt diskaun. Tp tatau la pasai pa tah. Dah orang nak bagi murah, sebat jalah kan. Ni kali kedua kami stay sini. Mula duduk dulu tadak la dpt diskaun apa pun. Rate biasa jalah.

Makan pun sedap....bilik pun ok, semua ok la.....

Ok Mama Alya, kalau p Melaka pasni, beli ole2 kat Cik Jah taww...tp tamau belacan, tamau cencalok, tamau key chain & tamau kipas kain..muahahahahahah.....ok?????

3 comments:

Life'sLikeThat said...

Eceh... kalau setakat gambaq tu depan hotel, aku cari kat website pun ada.. aku nak tengok gambaq bilik la... .. wah..wah..wah.. ulang ayat msg aku nampak.. okeh.. noted... nanti aku beli souvenir lain ha......

MAMA ESHAELYN said...

muhahahaha.....i nak beg mengkuan taw...hiks

MAMA ESHAELYN said...

ehh mengkuan lak...mengkuang la mama Alya...taw tawwww...hahaha