Sunday, May 18, 2008

tag oleh myasefia

Malam ni tv gambar tak best, Mama pun p blog sana, p blog sini. Pastu masa kat blog mommy yaya ni terperasan dia ada tag Mama...hohoho cemanalah aku bley miss satu entry hang eh mya?....hehehe ok skarang meh la aku jwb tag itu....tengah boring ni.

1. SENARAIKAN 5 HADIAH YG ANDA IMPIKAN

- Tajaan ubahsuai rumah siap ngan hiasan dalaman skali.
- NEO sebijik...dpt 2 pun okey wakakakaka
- Pakej percutian ke Australia semggu/sebulan
- Mesin basuh fully automatik 7.5kg. Kalau boleh nak yg siap ngan remote control..hak hak hak
hak. dah fully automatik apa kejadahnya nak remote control lak kan..melampau sungguh.
- Duit RM 1 juta...waaaaaaa bestnya....

2. SENARAIKAN ALASAN ATAS PILIHAN ITU

- Nak renovate rumah, nak besarkan dapor, nak buat pagar, nak beli sofa baru semualah tp tak
cukup RM lagi...so kalau dpt sponsor bestttnya lah hai.
- Tah la napa Cik Jah suka NEO...tetambah yg warna itam...lagipun tamau berebut keta ngan Cik Li arr...kedeks tau dia.
- Teringin la nak p Australia. Nak tengok kangaroo, nak p disneyland.
- Mesin basuh skarang umor dah 7 thn, dah ada bunyi2...sekali dia spin, cam rumah pun bergoyang gitu hik hik hik
- Kalau dpt sejuta dah tentu semua yg diidamkan kat atas ni saya bleh dptkan kan kan....

3. 5 IMPRESI TERHADAP ORANG YG DIMINATI

- gaya percakapannya, ewaah.
- renungan matanya ewah ewahhh
- apa yg digayakannya
- ermm...personaliti la senang ckp
- uwaaa tatau dah....cukup la yg kat atas nun.

4. PERKARA HEBAT YG PERNAH DILAKUKAN

-errmmm apa eh?...saya rasalah..saya rasalah kan, saya mampu menghadapi saat2 mengandung
dan melahirkan 2 orang puteri...bagi saya dasat la tuh.

5.CIPTAAN YANG PALING DISUKAI (X SEMESTINYA MELIBATKAN TEKNOLOGI YG MAJU)

- apa arrr?.....minyak wangi la kot, sebab boley buat saya wangi..hahahah bley ke jwb centu?

6. 5 PERKARA YG DIBENCI

- dipaksa melakukan sesuatu yg saya tak suka/tak rela gitu contohnya MENYANYI
- kena perabih kerja orang lain yg dah separuh jalan, wohooo pantang sungguh Cik Jah tau
- plan2 last menet, tergesa2 gitu kan...tak suka tak suka. Tp kalau dah emergency tu lain cerita.
- ckp lain pastu nanti buat benda lain. Sepupu hipokrit la nih lebih kurang.
- menangis, letih arr nangih2....

7. 5 ORANG YG MAHU DITAG


Sekian la sudah assignment untuk kali ini..heheh assignmnt katanya....anyway, tq mya sebab bagi aku pikir2 + berangan2 sekali sekala..hehehe

No comments: