Wednesday, June 25, 2008

sebok la saya....

Skarang ni sebok skit. Pg2 dah tak dan nak singgah blog sana, baca blog sini. Tak dan. Blog sendiri pun jarang2 jengok. Tatau la apa yg sebok sgt. Tp rasa cam tak cukup masa. Petang dah nak kejar amik anak, balik....ni Cik Li tadak lgilah kalut. Ngan Elyn yg kurang sihat. Sian dia. Esha pun dah berapa mlm tak pegi mengaji. Cuti la kiranya mggu ni. Susah la nak drive Elyn tanak duduk diam2 dlm seat dia. Melekat ja kat mama ni ha.

Smalam balik ja memang dia tanak duduk langsung. Berdukung ja. Badan tak sehat meragam jalah. Letih memang tak payah ckp la. Letak ja kepala atas bantal memang tak dan nak berangan pun, padammmm.....Sedar2 jam bunyi pukul 530 pg tadi. Agaknya lepas mkn ubat Elyn pun nyenyak. Tah Mama tak sedar..huhuhuhu...tu baru betui tidoq mati.
Cepatlah balik laki ku...uwaa.hahahahah gila nak tepon laki merengek2 centu. Mau kena sekeh. Dia p kerja pun nak ngada2 kan. Ok ok sabar....bukan lama pun. Kadang2 rasa time2 camni la baru berdikari skit. Kalau dak semua 'abangg...tolong itu ini itu ini' pendek kata abg itu abg ini. Mungkin Cik Jah terlalu bergantung ngan laki tp Cik Li yg trained saya begitu ya....ewahh salahkan org pulak kan. Tp sungguh, selalunya seblom dia outstation dia akan make sure semua barang cukup, minyak keta penuh. Saya cuma bwk keta, antar anak, balik dok dendiam. Nak beli barang semua dah ada. Minyak keta pun tak pernah isi sendiri. Cemana tu?....tp idaklah saya manja dan mengada2 gitu. Saya tau la batas2 bergantung tu takat mana kan...ada la bab yg kalau terjadi tiba2 boleh la saya lakukan. Kalau dah desparate semua jdi ja kan....
Ok ok dah dah la mengarut tu. Buat kerja. Ada lagi 2 ketui memo yg blom saya siapin...huhuhuh.....pala otak tepu, dari tadi dok karang tak lepas2 nih......

No comments: