Tuesday, December 30, 2008

sunyi & sepi

Harini office saya sunyi. Ada 3-4 org saja termasuk saya. Org yg sepatutnya ada pun tak dtg. EL....MC.....bosannya...

Sampai2 saja pagi tadi saya terus ke pantri. Bukak bekalan yg dibawa, makan sorang2. Tergerak nak bw bekalan sebab takut cafe di bwh tutup. Lagipun malas pula nak jalan ke cafe. Ada pulak balance nasi smalam, jd saya bawalah bekal.

Apalah saya nak buat ni.............Takkan nak ikut budak2 tu pegi site buat pemantauan kot...nanti diorang ingat saya tebiat pulak.... tetiba nak ikut buat pemantauan. Tadi, ada yg lalu depan saya sambil angkat2 kening ajak pegi minum.....saya geleng2 kepala. Sebab saya dah minum.

Saya tunggu org lalu depan saya smbil angkat2 kening ajak pegi Alamanda...hahahahah sekarang juga saya nak angkat beg.....JOM!!!!.

No comments: