Tuesday, January 6, 2009

*****

Peningnya kepala saya ptg ni. Saya buka ja spec saya rasa mcm mata saya nak juling...Serius pening. Tak kan power tambah lagi kot. Pakai spec kurang la sikit peningnya. Lepas tu rasa nak muntah. Tak sabar nak balik. Nak tidoq...zzzzzzzzz huiii nikmatnya.

Tp itu semua angan2 je ye. Kalau dolu2 bujang2 mungkin ye boleh buat mcm tu. Skarang ni pening cemana pun balik sure ada ja benda yg nak kena settle dulu. At least saya kena make sure si kecik tu dah siap nak tidoq juga he he he. Baru aman. Lain2 no hal, Cik Li boleh tolong uruskan. Tp budak kecik tu nak tidoq ja saya jugak yg nak dikelebek....Sekali saja saya pernah tinggalkan dia. Waktu saya kursus last year. Tp masa tu dia baru 11 bulan lebih kurang. Cik Li kata ok ja waktu tu. Mlm pun elok saja dia tidur.

Skarang ni dah pandai ckp tak tau la mcm mana. Tak nampak saya sekejap pun dah tercari2. Kalau tak jumpa kat bwh, laju ja dia naik tangga cari kat atas. Esha dah besar, jd dah paham. Kadang2 jd hal la pulak ngan si Esha nih. Tak boleh lebihkan adik dia ok...jealoussss amat. Hoihhh penat. Sebab dia terlalu lama sorang, tiba2 ada adik. Hmm ada ja kwn saya yg gap anak dia mcm anak2 saya juga tp ok pula. Tah la lain budak lain peelnya kot. Sayang adik tu sayang, tp dengan saya dan Cik Li dia suka buat hal. Kata kita tak sayang dia la apa lah...emotional woo makcik tu.

Saya dah start merapu....nak ckp kepala sakit je sebenarnya, dah melalut lalut benda lain....Lagi 15 minit nak balik...hari ni nak balik awal. Tak larat sgt dah nih....mcm nak meletup pun ada kepala ni.

zzzzzzzzzzzzzzzzzz...............................

No comments: