Sunday, January 11, 2009

cerita ceriti

Malam tadi puas saya try nak login kat blogger.com....naik kematu jari dok menekan...tak boleh2...ohh angginnnn......try nak buka blog sendiri pun tak bolehh. Apakah semua iniii....saya risau juga sebab saya tak buat back up lagi dekat wordpress cam yg diorng ckp tu. Manalah tau apa-apa terjadi tak la menyesal sgt kan....skarang pun kalau saya kenang balik blog saya yang lama (dari thn 2004) tu pun saya menyesal. Macam mana tah saya boleh delete blog tu..haduiihhhhhhh semua kenangan masa Esha kecik2 ada dlm tu. 
Tak tau la apa masalah smalam tp saya tak boleh login. Dah la masa tu Elyn dah tidur, senang sgt la kalau saya nak bertenet. Macam sekarang ni ya Allah.....seksa woo...saya tekan satu dia tekan 10...bukan tekan kadang tu 'HEMPUK' okkk hempuk....jahanam jugak laptop ni anak oit. 
Smalam kami tak kemana pun. Elyn mcm tak sihat sgt. Kejap panas kejap sejuk bdn dia. Saya tengok pipi dia cam kembung semacam ja smalam, gusi bengkak rasanya. Sebab waktu badan dia panas tu dia asik merengek2. Gigi nak naik rasanya. 
Harini tak tau la lagi. Cadang nak pegi tengok Mrs. Bob pun tak tau lagi bila. Esok lusa tak silap, dia dah nak balik kg. berpantang kat kg. Kalau tak sempat alamat dia lepas pantang la baru boleh tengok baby.
Kami 3 beranak dah sarapan sandwich & nugget. Tp Cik Li tak bangun2 lagi. Semalam tah pukul berapa dia tidur, bola punya pasal. Tunggu dia bangun nak pegi pasar cari ikan....Silap2 ni cari lauk terus he he he......tak yah masak. Esha sebok dok tanya bila ayah dia nak bangun, dia nak cuci kereta. Dah rupa keta lembu dah pun. Comottt...kan sehari dua ni petang2 asik hujan. Jln kat Puchong ni pulak lopak sana sini. Belemoih kreta. 
Ok ok mama stoppp. Elyn dah start bunyi pelik2...Saya nak bagi dia mandi....daaaa

2 comments:

Adam said...

blogger ni kekadang buat hal gak .. dorang nak buat maintainance buat camtu jer tanpa sebarang notis.. kalau blog terdelete macam tu .. memang pasrah la kan .. hehehe! delete blog lelame dulu tu memang nyesal kan?? dakjaat ada gak blog dulu ... dah delete sebab gaduh ngan isteri .. kehkeh! ;p pastu pujuk balik baru la dapat blogging balik .. ;p

Cik Jah said...

dakjaat - heheh pasrah eh?saya takut saya pengsan je kalau blog ilang mcm tu ja...

gado je terus delete?hikss.saya delete dulu sebab kawan bos saya dah baca blog itteww hua hua hua. banyak rahsia kat dlm tu...terus saya delete la.

anyway thanks sbb lawat blog saya.