Wednesday, January 21, 2009

kuda

Skarang balik sekolah saja, benda ni la yg dia tuju dulu.

Kuda ni Mak Njang dia la bagi. Dari zaman Najmi rasanya kuda ni. Tp still elok. Ikea mari la pulak kan, haruslah berkualiti.

Gmbar ni bergegar sebab dia tengah goyang2 badan dia. Hikss aksi mau lebih. Ada sekali tu nasib kami sempat tengok, dia panjat atas kuda ni berdiri. Ada hati nak lepas tangan. Ganas oo budak kecik ni.


Catatan CJ : Teringat haritu Esha kata 'Adik, nanti akak ajar adik mcm mana nak jd lemah lembut eh...wakhakhkakahkhaka rasa nak gelak bahak2...dia tak tau dia kecik dulu pun mcm tu la juga. Skarang je perasan lemah lembut pulak kan....

2 comments:

Dakjaat™ said...

ikea? hehehee! ;p ingatkan mentioned nama tempat tu tadi .. nama si kecil tu rupenyer... =)

Cik Jah said...

errkk awak ni, ikea tu nama tmpt la. takan nama anak saya ikea kot? mkhakhkahkahkhakha adeeh sakit perut.