Monday, January 5, 2009

Ole ole dari Mekah

Bos saya baru balik buat Haji. Dia bagi saya sehelai sejadah, pashmina dan satu ayat quran yg boleh gantung kat kereta....TQ Bos....

Hehehe harini hari pertama dia masuk ofis lepas balik Haji dan campur2 cuti semua. Saya ni kejap nak panggil dia Tn. Hj. kejap nak terpanggil En. B...hehehe dah biasa kan. Sekali saya terpanggil dia "En. tn. hj." khakhakhkaha...belasahhhh ja Cik Jah ni tau. Dia tengok saya cam tak tentu arah ja kot, dia kata 'panggil yg mudah jelah fizah' haahahaha...Abang aji jelah bossss , boleh??? pangggg dapat hahaha.

Tengok model upahan saya yg kemek sedang menggayakan pashmina yg saya dpt...he he he. Cantik. Saya suka. 

p/s : Berseri-seri muka org baru balik Tanah Suci ni  kan...bila lahh turn saya pulak kan...

No comments: