Tuesday, January 13, 2009

saja saja

Sejak bos saya dah balik ni, jarang saya dpt update blog dari office. Kalau ada pun, pendek2 dan tak ada gambar. Entry segera gitu. Skarang ni semua entry saya yg keluar waktu office saya autopublishkan.

Malam, saya curi2 masa lepas anak2 dah tidoq untuk update blog dan jengah blog2 kawan2. Tu pun kalau tak mengantuk. Kalau mengantuk, tido lagi sedap lorr. Tengok juga kalau tak berebut ngan Cik Li. Dia asik la dengan football news nya. Berejam2....saya gosok gosok pun (bodek nak guna laptop la...jgn pikir pelik2 arr) dia buat derk je...hah gasak la situ. Belek la laptop smpai pagi!...heheh tiba2 angin.

Lepas dah update blog sikit lebih kurang, baru saya tidur. Besok pg nak bangun awal. Pukul 5 saya dah bangun. Saya ni kalau bersiap lambattt la sangat. Tp cepat skit la dari siput ok. Tak, saya tk make up pun. Saya sangat simple ok dan saya juga natural beauty kahkahkah...sila menyampah. Cuma saya memang spesis bersiap lambat. Mandi lambat, pakai tudung lambat haa gitu. Sebab tu saya bangun awal. Nak buat breakfast bagai lagi. Saya memang kagum arr org yg boleh bangun lmbat tp boleh siap semua. Kalau saya terlambat bangun alamat kelam kabut la jwbnya. Saya suka bersiap dlm keadaan yg tenang..sebab tu juga saya tak suka org buat plan last minute. Nak pegi mana2, nak buat apa2 ckp awal2. Cik Li dah paham sgt dah.

Ni skarang ni saya boleh update sebab bos saya tak pedulikan saya. Heee dia busy...saya tegor pun dia angguk ngan geleng2 ja hikss...'dasat tau abg. aji nih bz smpai tak pedulikan ai' ~ tu saya ckp dlm ati ja. Tp suka gak mcm ni, saya boleh buat kerja lain. Update blog misalnya. Kalau dia tak bz pun saya pening juga. Nanti dia ajak saya smbang haaaa....penat ok layan dia sembang.

Petang ni saya ada netball. Ye sila percaya saya main netball balik setelah berbelas thn tak main. Nak lompat pun tak naik dah ni hahahah. Lemak di sana sini sinun. Saya siap import coach lagi. Tak lain tak bukan ernie...hiksss...haritu sakit gak la kepala ernie tengok kami main. Berterabor dia kata kahkhakahkah, wei redha jalah....terima la kami ni seadanya. Semua mak-mak budak belaka kan. Saya pun tak tau cemana saya boleh terjebak. Thn pertama saya kat PJC saya pregnant, dikecualikan. Thn kedua saya dlm pantang lagi pun terlepas. Thn ni saya telak dipaksa sebab tak cukup org.

Konsep saya, belasah jalah jah.... hi hi hi. Kalah menang belakang kira. Hidup Cik Jah!!!! hahah semangat tiba2.

3 comments:

Adam said...

kerja kat kementerian mane ni yerk? =)

Cik Jah said...

dakjaat - naper????...nak joint
main netball ke? hikssss.

Adam said...

netball tak minat.. archery ada?? hehehehehe! susah nak cari kelab archery .. kat sarawak jer ada.. huwaaa!