Monday, February 23, 2009

hello everybody...

Haaaa baru nak jengah balik blog nih. Sengaja 2 hari lepas saya tak update apa2. Saja. Lagipun tak ada apa yg best sgt. Sabtu Ahad saya habiskan mengemas rumah, layan anak2. Sementelah laki tak dak, saya pun sibukkan diri mengemas, kalau dak nanti saya boring. Semua2 bilik air saya basuh. Semua2 baju saya lipat + iron semua baju sekolah Esha. Satu rumah saya vakum. Terasa dasyat punya rajin....nasib dua2 org dayang saya tu pun ok, sama naik membantu mengemas.

Smbil2 tu teman Esha buat revision sebab esok (hari selasa) dah start exam. Tang maths, bm, english ok la lagi, mai tang Arab..hohhh alahai anak oit. Mama dulu tak belajar bahasa arab la.....lemah sungguh la haih.

Harini kerja adalah banyak. Nanti petang boss saya nak outstation ke PD pulak 3 hari..yahoooo lagi. Tp sedang dia ada pg ni, saya tengah berhempas pulas menydiakan semua keperluan yg dia minta. Ni dia tengah discussion sekejap, boleh la saya ngelat seminit dua hapdet blog.....lenkali la saya update lagi panjang2....harini ada malas + sebok.

5 comments:

alladiin said...

rajin betul cik jah, boleh jadi kesayangan mertua ni..

nn said...

hahahahaha...
aku tau sebab apa hang terlebih rajin..
hahahahahaha...
tapi aku xmau bagitau...
hang pikiaq lah sendiri...
wakakakka

Cik Jah said...

en. ashri - hak hak hak bila naik sheh memang jd centu.haaahh sayangggg.... ;))

nini - apa ke pasainya mek???cer hang habaq skit?...:p

Diamilikku said...

mama pi la belajaq bahasa arab dulu...
hahahhahahaha...

Cik Jah said...

sone - he he he yalah mama nak p blajaq la nih...