Wednesday, February 25, 2009

sakit

Smalam petang beria2 saya bersenam melompat mengelinjat main netball. Jatuh gedebuk gedebak 2-3 kali sebab padang licin. Balik tu ok ja lagi. Tak rasa apa2. Tp skarang saya rasa betis saya dah tegang. Peha dah kebas2. Nak kata tak stretching, sebelum selepas pun buat. Complete....Mungkin sebab jatuh tu kot. Yalah nama pun jatuh kan, mana la nak smpat nak pose cantik2 nak jatuh. Sebijik cam hapa la haih jatuh......

Skarang petang2 ujan. Padang memang super licin. Nak baling bola pun ngan org2 sekali terbaling la gitu. Mengelongsorr ja. Esok ada friendly match. Skarang saya rasa sakit.....Blom apa2 dah injured. Skarang ni jatuh skit pun sakitnya melarat2 tmpat lain he he he tah hapa2. Kalau nak ikut logik, yg terhempapnya bontot, apa pasai la pulak betis ngan peha yg sakit???? u tell me why, tell me....ecehhh teremosi pulak.

Ok ok dah. Saya nak p bersuka ria sat. Harini last saya boleh bersuka ria bergumbira. Esok boss saya dah balik huhuhu......

Catatan CJ : Tadi tnghari saya pegi equine ngan cik kasih....cemana boleh lupa nak snappy2 gmbar ehh cik kasih????? knapa hang tak ingatkan aku kasih..kenapaaaa????????????

No comments: