Wednesday, February 18, 2009

susah hati saya

Saya tengah susah hati ni....sebabnya bos saya tak bagi saya balik...huk huk huk. Sebabnya dia suruh saya tunggu satu posto. Org lain tak boleh receive itu posto katanya. Cam hebat ja posto tu kan..tah hapa2 tah. Huhhh saya baru berangan, sebab dia tak ada harini smpai jmaat ni, so tiap hari boleh la balik on the dot gitu kan...tp musnah impianku huk huk huk.


Abih bang aji, kalau posto tu smpai malam cemana?????.....tu ckp dlm ati je la. Tak berani pulak cik jah nak tanya. Dia bukan selalu suruh saya bertunggu tangga kat opis ni. So sesekali dia suruh tu ikut dah la kan. Banyak pulak mulut nanti payah jugak. Tp saya tetap tak puas hati ni....yg posto tu pun, besok2 pagi subuh sapie mai la pun hantar, dah tau petang2 jalan sana sini sinun pun jem, gagah jugekk nak redah apa hal....issh la haihhh.

Catatan CJ : elok saya abih ja taip entry ni kan, budak posto tu pun smpai.....sekali org kg la pulak. tak pernah jumpa pun tp sebab slang kedah tupekat termenyembang la kami...he he he.

No comments: