Sunday, February 1, 2009

Tag by SONE

Saya ada utang tag ni dengan Suhana@Sone....Saya kenal Sone ni lama dah.  Kami dulu satu sekolah rendah (Sek. Keb. Taman Uda, Alor Setar). Tak silap saya jugak, kami pun satu tadika yg sama (Tadika Bidayah Tmn Muhibbah). Lama dah lost contact, pernah sekali kami terserempak kat Intekma Resort. Masa tu bulan puasa. Saya tengah ngandungkan Amelyn, dia pun blom kawin rasanya masa tu..thun 2006.

Ok ok jom jawab tag yg dia bagi nih....

Here are the rules


-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.
-Leave a comment for each blogger.



7 even facts 'bout me :

~Anak ke 7 dlm family (ada 3 orang abang, 3 orang kakak & 2 orang adik lelaki).

~Tak cerewet dlm bab makan, semua saya belasah.

~Tak suka kerja-kerja last minit.

~Suka berjalan, makan angin.

~Suka warna purple 

~Kalau makan nasi mesti kena ada kicap, tak kira lauk apa sekalipun.

~Tak suka lipat & iron baju.


6ix unspectacular quirks about me :

~Suka berangan.

~Cepat naik  angin, tp  kalau kena cara cepat sejuk.

~Suka berjalan2 tp tak suka penat2..hhahaha cemana tu?

~Tak smpai hati tengok org menangis, kompem saya tolong nangih sama.

~Kalau marah, saya akan diam...sebab kalau saya bercakap juga volume  akan jd max. So baik        diam terus!.

~Cepat rasa rendah diri....tetambah kalau jumpa  org yg berlagak best, confirm saya rasa                  sayalah yg  koman pianggg....

Saya nak tag :

~Hani

~Kak Yam

~Zimah

~Misziemie

~Kasih

~Mariah

~Nini

Catatan CJ : Kawan-kawan dan anak2 sekelian, tiada paksaan dlm membuat ini tag. Daripada hampa tak hapdet blog, buat tag ni pun kira hapdet la juga kannn...he he he..Tp tak buat pun takpa, tak berdosa. Kot dah buat pun, nak buat lagi sekali pun apalah salahnya kan, dipersilakan....

2 comments:

Ummu Iman_Irfan said...

haiya...
kena tagged lagi..
wallawei.. akak nih... heheh..
akan ku cuba usahakan.. =)

Cik Jah said...

emie - buat jgn tak buattt...