Monday, March 23, 2009

bz...masa....

Setelah 5 hari bercuti, saya harini adalah slow. Tp kerja adalah banyak. Maka saya tak la boleh slow sgt. Gigih gak la ni buat kerja segala. Bos pun ada harini huhuhu....saya masih imagine kalau saya cuti selama2nya tp tiap bulan gaji saya ada seperti biasa malah makin bertmbah bulan ke bulan....huhuh ya saya amat kuat berangan.

Anak2 pagi ni pun ok, tak memberi masalah nak ke sekolah. Esha excited sebab dah lama tak jumpa kawan2. Mcm2 nak bercerita la kot....Elyn dari smalam saya dah pesan, 'esok Elyn kena gi sekolah eh....mama kena g keja...'. Dia angguk2...dan pagi ni dia mcm biasa ja nak p skolah, tak heran apa pun. Tp saya pulak yg cam sayu2 nak tinggai dia hahahaha ok saya over....kalau hari kerja mcm ni memang masa saya dengan dia dan Esha amat terhad. Tp at least Esha ada disepanjang perjalanan pegi dan balik kerja dengan saya. Tp takpa,selagi terdaya saya dan Cik Li akan cuba sebaik mungkin penuhkan masa dengan anak2.

Ok skarang saya kena smbung buat kerja....saya nak balik sharp pukul 5 huhuhuh kalau boleh.....

No comments: