Thursday, April 16, 2009

EL

Harini saya El pulak....huhuh pecah rekod dah untuk thn ni....Tp tak apa, demi anak. Elyn smalam panas berdenting2...kalau hantar ke nursery harini amat kasihan...so saya cuti saja untuk monitor ubat ubatan yg harus dibagi...skarang ni mcm dah kurang dah panasnya....tp dah banyak bercakap pulak....hohoooo tak berenti ok dia bercakap.....naik risau pulak. Apa hal lah budak kecik nih....Kot balas dendam smalam dia diam dan sunyi sepi sepanjang hari tak tau la pulak.

Skarang dia dah start melompat2 pulak....hah sudahhh...gasak la anak oit...kalau diam telepek tu risau jugak kan. Kejap lagi saya akan terima tetamu...Org Aloq Setaq nak smpai. Mak Tok, Tok Wan dan adik bongsu saya (Pak Usu @ Maman) dan tunangnya nak dtg....depa smpai KL smalam sebab tunangnya adik saya itu ada interview di KL...

Saya bercadang tidak mahu masak sebab badan saya adalah tak sihat sgt...nak  berdiri lama pun saya mcm gigil2.....saya rasa mcm nak mintak bibik saya yg kat pp tu yg masakkan kejap lagi he he he.....Tp kata Mak Tok smalam diorang nak p Alamanda....tak tau jalan,nak ajak saya. Apapun tengok lah tahap kesihatan saya dan Elyn sekejap lagi he he...Elyn ok  la boleh dok dlm stroller, abih saya?????? huhuhu tak sanggupppp...

Budak kecik ni dah start punggah2 segala barang yg adaaa...hooooooooooooooohhhhhhhhhh.... kata demaammm....ni demam nak pandai apa nih....lasak semacam...saya stop dulu la.

No comments: