Friday, April 24, 2009

salam jumaat

Saya memulakan pagi dengan hati yg lapang. Malas nak pikir mcm2 hal.....Saya lengah2kan bangun pagi. Pkul 6 lebih baru bangun. Siap pun pelan2....rasa mcm 'ehh tak kesahlah sesekali lambat'. Elyn pulak pagi2 dah ckp 'tanak skolah, nak dok mama'....alahaii anak oitt...
Saya tak lalu jln biasa pg ni. Saya lalu jln short cut yg tak kena tol. Lagi cepat. 10 minit dah smpai skolah Esha..waa bgusss. Saya keluar rumah pkul 7, hantar Elyn, gedebuk gedebak pujuk2 segala, lepas tu terus ke skolah Esha. 7 suku lebih kurang dah smpai. Hmm pantas dari biasa. Tp jalan tu tak siap sepenuhnya lagi, so mcm 'merosakkan' tayar la skit. Kalau ujan jgn la lalu, tersekat pulak tayar nanti jd masalah lain.
Alhamdulillah, cik waja baik pg ni. Tak meragam lagi dah. Saya cuak jugak buatnya atas highway tu dia meragam mau menangis.
Ok, ada kerja yg harus dibereskan....jmpa lagii.

p/s : Ada 2 entry auto published lepas ni. Smalam mcm tak boleh lena ja. karang mengarang la saya di tengah2 mlm itu he he he.

No comments: