Sunday, May 24, 2009

Selamat Pengantin Baru Ernie & Fad

Lebih kurang pukul 12 kami keluar dari rumah. Mula tu mcm dah tak jd nak pergi sebab Elyn demam pagi tu. Tp dlm pukul 11 lebih tu mcm dah ok. So teruskan la dengan plan yg dah dibuat... Cadangnya lepas kenduri Ernie boleh la singgah rumah sorang kawan ofis Cik Jah, Ita. Dia buat mkn2 sempena masuk rumah yg tak berapa baru dah he he he....
Elyn yg kurang sihat, muka monyok.

Masa kami smpai ke Dewan Pr. 9 tu, pengantin pun baru smpai. kompang pun masih bunyi2 lagi. Serentak pulak smpainya dengan Cik Madu & Mak Intan....tunggu2 Kak Kemal kejap. Tp makcik tu tak smpai2, kami masuk dulu la. Tengok pengantin dah bersanding. Kami pun cari2 tmpat duduk lepas tu apa lagi mkn la....

Macam ok balik...habis juga la nasik sesenduk tu dia makan....diam ja tak berbunyi2. 

Mak Intan & Adam...

Kak Kemal & Nazran...

Cik Madu dan errkk ohh belum lagi...hiksss....

Pengapit yg penat mengipas pengantin telah bertindak mengipas2 dirinya sendiri he he he....

Saya tak guna camera, guna hp saja. Jd sila lah berpuas hati dengan kualiti gmbar yg kelabu2 asap ini...

Dah sudah makan, tak salam pengantin pun sebab depa dok bergmbar atas pelamin tu lama kemain...babai2 dari jauh ja. Snap gmbar pun dari bwh stage ja lepas tu balik la. Badan Elyn mcm panas balik, tak selesa pulak nak stay lama2....rumah Ita pun tak jd singgah. Terus ke klinik nak ambil ubat demam Elyn yg nak habis...

Sekali smpai klinik boleh misi tu ckp doktor tak dak. Dr. balik rumah, dlm pukul 230 baru doktor ada...hohhhh apakahhh...boleh pulak mcm tu eh. Waktu tu baru nak pukul 130...tak kan nak tunggu sejam...balik lah. Petang nanti keluar la balik pegi klinik kat Puchong saja.
Dalam tak sehat tak sehat tu pun ada hati nak naik mendalah ni semua. Tp duduk kat kerusi tu pun jatuh, nak duduk atas kuda, nak angkat kaki pun tak larat he he he...siannn dia.


Masuk dlm kereta terus pengsan....smpai rumah smbung tdo kat rumah smpai petang. 
Ok, ucapan kepada Ernie dan Fad, Selamat Pengantin Baru...semoga bahagia ke akhir hayatlah hendaknya...Aminnn...ohh satu lagi, cepat2 bagi Nurin adik hehehehe.....

4 comments:

Mya said...

aterrr dah photographer tu menolak saya ke tepi.. harus sy pndai2 bwk diri dan mengipas diri sendiri.huhu..

alladiin said...

wah..akmal pun ada..lama tak dgr citer dia...tolong krim salam wa utk dia...

Cik Jah said...

mya - hiksss saya tengok kelakar okkk...

en. ashri - baikkk....hehehehe

Blue Roses said...

thanks 4 coming..... bab nak bg nurin adik cecepat yg aku tak tahan tuh.... :)