Wednesday, June 10, 2009

preparation.....

Kami bertolak balik ke kedah hari Selasa 2hb...cadangnya nak balik hari isnin lepas zohor, tp mengenangkan keadaan saya yang kurang mengizinkan masa tu so kami decide nak gerak pagi2 besoknya. Sebenarnya Dr. pun tak galakkan saya balik sebab jauh nak travel kan. Tp mengenangkan yg nak kwin tu adik bongsu saya, jd gagah la jugak.
Sepanjang jalan balik tu saya baring kat belakang. Bukan baring saja ok, tdoq lena terus..he he he sedar2 smpai tapah, sat2 lagi penang, sat2 lagi smpai aloq setaq dah...
Masa saya smpai tu semua tengah gigih buat persiapan akhir seblom mjlis akad nikah besok dan kenduri lusanya. Saya, satu kerja pun tak buat melainkan makan dan tdoq....setakat masukkan telor dlm bekas, kueh dlm plastik tu buat la skit2. Nasib la anak buah ramai....dan dah besar2, depa la pakat2 tolong sama.

Esha dengan sepupu2 yg tengah sebok masukkan kueh dalan beg.
Yg kecik ni pun nak tolong...bersimpuh tu yg tak tahan tu hehehehe.
Pak usu tengah dipakaikan inai....
Catatan CJ : Banyaaaakk lagi entry lepas ni................

No comments: