Friday, June 12, 2009

slow

Sementara nak ngabihkan entry2 tertangguh, saya rasa mcm makan masa lama sgt. Sebabnya saya yg slow cam siput...huhuhuhu.....awat jd lagu ni Cik Jahhhh awat????...Tp sesungguhnya saya asik nak tdor saja. Pantang jumpa bantal konfem nak tergolek. Smalam saya MC...sebabnya saya tak boleh celik mata. Dan juga masih bleeding skit2.
Saya rimas dengan keadaan ini sebenarnya. Harap2 tak lama lagi hilang la...sabar...sattt ja lagi. Masuk 3-4 bulan ok dah kot. Saya rasa pergerakan saya semua jd slowmo huhuhu....cam terawang2 pun ada.
Dalam slow2 pun, petang smalam saya ke TESCO.....nak sgt makan aiskrim. Dah beli bwk balik rumah, boh dlm fridge. Tak mkn pulak. Skarang dok kat opis baru teringat aiskrim yg dlm peti ais tu. Heee banyak songeh...
Ok ok saya nak buat kerja. Saya kan slow, kena mula buat pelan2.....

No comments: