Monday, August 17, 2009

breakfast

Tak ada cerita menarik pagi nih, melainkan saya yg rasa amat bosan dan semua rasa yg tak best.

Sambil belek2 katalog avon (matiklah time keja belek katalog avon :P), saya melayan rasa mual dengan kunyah2 asam gemok warna merah. Tak tau la nama asam ni apa. Tp kalau mkn sure abih semua mulut gigi tangan semua tukar jd merah2....Saya mual bukan sebab morning sickness tak abih lagi...tak....saya mual sebab saya salah pilih makanan pg tadi.

Jarang saya ambil nasik putih skarang nih tambah2 sebelah pg. Tp disebabkan tergoda tengok daging masak kicap (tp sebenarnya bukan daging, tu hati lembu yg keras kematu cihhh tak shedddap), saya minta nasik putih separuh. Letak smbal sotong sikit. Pun smbal tu buatkan selera saya terbantut...Patutnya dah nama sambal harus la pedas kan, ni sambal tu manis. Hohhhh sungguhhh jem!!!. Dah la bila saya mintak kicap, kakak tu ckp 'tak ada!'...'huhh...sombong arr ~ saya jwb dlm ati jalah smbil jeling2'. Langsung saya hanya boleh mkn suku ja dari separuh tu. Lepas tu tolak2 ngan air suam sebab nak makan ubat pulak lepas tu. Harus perut berisi jgn kosong.

Nasib juga saya ada bwk bekal roti bun 2 ketul. Tak la perut saya menggelodak kelaparan.....

Moral of the story, jgn salah pilih breakfast, sebab ianya akan mempengaruhi hari anda hikssss...

2 comments:

Mya said...

salah pilih breakfast, siap la menjawab perut sampai ke malam..

Cik Jah said...

mya - sungguh....seksa ok.