Tuesday, September 1, 2009

Dah sudah bersahur semua???...saya alhamdulillah baru sudah. Nak tidur balik takut langsung terlepas subuh segala. Terlepas subuh konfirm terlepas p keja hehehehe...alasan kan....selalu kalau ari cuti saya akan tidur balik sekejap lepas subuh. Ilangkan pening2 ngantuk jadilah....

Sebenarnya saya nak tunjuk hasil masakan saya petang smalam. Kueh untuk berbuka kueh keria.....saya panggil 'cok keria'..ni first time saya buat sendiri kueh ni tau. Walau pun bahan2nya sgtlah mudah dan nakbuat dia pun amatlah senang tp baru ni lah saya try...hiksss....bangga la juga sebab percubaan pertama jadi, tp lembut sikit la. Tak kesah la. Janji habis. 

Rupa paras 'cok keria' saya...

Terima kasih kat kak an sebab saya selalu kidnap resepi dari blog dia he he he...mudah ikut resepi dia sebab dia sukat guna cawan, guna sudu. Tak dak timbang2...jd 'pakar memasak' yg masak ikut sheh macam saya ni senang la nak follow. Petang2 time2 dok pikir nak masak apa tu saya masuk la blog dia cari2 idea nak masak apa...pernah sekali saya request dari dia resepi bubur asyura. Tp smpai sekarang tak terbuat pun lagi.

Ok, slamat berpuasa.....baju blom iron daaa..pehtu nak bersiap2 nak p keja dah nih...bye.

No comments: