Tuesday, March 23, 2010

adania setelah 2 bulan

Banyak gmbar yg nak diupload tp malas + banyak keja sebenarnya. Sibuk layan FB lg huhuhu....so upload la 2 keping je dulu.

Ni gmbar adania masa dia tgh nak tdoq. saja ja biarkan dia tergolek sorang. Tengok2 tertidur. Mula tu mulut ternganga mata pun besar...

Lama2 mata makin layu, mulut pun terus tertutup he he he.....

Alhamdulillah skarang ni dia tak bnyak meragam. Janji kenyang dan org tak kacau dia tdor dah cukup baik. Lama dia boleh lena.......banyak tdor + banyak minum tu yg debab.

5 comments:

MariahRohaini said...

huih....embam-embamnya... pipi dia labuh... geram nak gigit aih... hari tu pi tengok kecik sangat lagi....

sweetheart said...

amboih pipi dia..
mcm donat...geram aih..

Cik Jah said...

mariah - hah masa hang mai kecik la baru sbln lebih kan....ni dah nak dekat 5 kg dah.

ateh - donat eh hehehehe...big apple..ermm nyum nyummmm

Blue Roses said...

.
uiks...pipi dia geramnya aku nengok.... awat tuh dok kemam apa dlm pipi smpi tembam lg tuh??? huhuhuhu

Cik Jah said...

ernie - aku boh coklat dlm mulut dia soh kemam kahkahkahkahka....