Saturday, October 23, 2010

anak anak...

gambar2 balik dari kuantan haritu....skarang ni dlm keta mmg kecoh..penat x payah cerita la...anak pompuan pun ganas2 gak...bising x payah ckp lah...kecoh la senang kata.


saya perasan anak2 saya ada 3 tone warna hahahaha.....


Esha dah pandai ngasuh adik...dah boleh harap lah.


tp kalau dengan elyn mmg gu untuk bergadoh la nih....huhh tekanan ok kadang tu...nak ja saya debik dua2 skali...elyn ni mmg nakal skit. kuat menyakat....


budak kecik ni pulak kalau tengok kakak2 dia tgh mengganas dia pun sama naik tp sbbkan dia kecik lg. dok pandang dari jauh jalah...tp dia punya melonjat nak joint tu kemain lg.


budak bnyk ckp...kalau marah dia nanti dia kata 'jgn la marah adik, adik x nakal punnn'...haih....kalau org panggil adania adik dia marah. adik tu dia ja. adania tu adania lah...atau pun baby....


adania mmg suka ngan kak esha..pantang nampak esha, sure mnta dukung.

skarang ni amelyn tgh demam ni. time saya buat entry ni dia dok merengek2....ubat dah bagi, makan nasi pn sudah tp merengek ja....dok atas riba nih...haih...nak p tepuk2 sat kot dia nak tdor.....nanti smbung lg.....

1 comment:

Diamilikku said...

hurmmm...aku ada dua anak...sorang laki sorang pompuan...alesha dulu bermula setahun agak behave..takdak la nak over2 perangainya...bila aku tak bagi dia tak buat..tapi sejak ada adik yang melasak kemain ni...adik panjat rak TV..dia pun ikut panjat..adik punggah bakul baju..dia pun sama...padahal dulu dia takbuat benda2 tu...so conclusionnya..anak laki aku extra nakai..anak pompuan aku dah serupa anak laki jugak..jenuhs aku nak mengepung bila dua2 nih bersatu.....