Sunday, November 28, 2010

hari ni ahad...esok keja? huhhh...

saya baru lps mkn nasi, huhuhuhuhu...ehh sedih pulak....x la...termakan la kot. hahaha.....sbbnya saya test masak hati masak lada hitam...perhh mkn ngan nasik panas2...sedap. ternyata percubaan pertama menjadi!.

sblom ni nak mkn benda2 mcm tu konfem saya ngiiauu ngiauu kt tinga mak atau kakak2 saya ja...kali ni kena la try sndiri. bahan ada. kakak saya dah siap ckp cemana nak buat, x mau bagi bau lembu segala tu kan....tp udah lupa. jdnya saya google la kt internet tadi. ok lebih kurang ja kot cara yg kakak saya ckp. so saya cuba. smbil2 siapkan keja2 rumah yg lain...basuh baju, nyapu & lain2 lah....

dah siap terus mkn. emmm ok sedap!..hahaha terpaksa la sndiri kata sedap sbb mkn sorang2 kan....tp serius menepati citarasa la. sbb pedas2 lada itam tu. kadang2 lada itam rasa skit2 je cam x puas jugak kan.

amelyn yg baru kebah demam x brapa lalu lg nak makan. saya buat la juga daging goreng kunyit kat dia...tu pun mkn 2 mulut ja...ok la x pa. baru baik demam mmg x berapa lalu mkn kan. saya potong2 la epal soh dia makan pelan2....

kejap lg saya nak p amik cik li kt erl station putrajaya...dia dah balik. yess kurang skit boring....x dak org nak lawan gado. gado2 ngan adania ngan amelyn x mencabar! :P

No comments: