Friday, November 12, 2010

harini saya rasa masa cpt sgt berjalan....pg tadi, lepas ja dipotpet pot pet oleh tettttttttttt hahaha tett pulak kan...yalah oleh 'tet'...pehtu dia tazkirah skit pepagi bg saya rasa gelong2 sket. pehtu en tett pun keluar.

saya siapkan keja apa yg ptt dengan kadar yg secepat mungkin sbb tghari nak merayap ke alamanda. nak beli barang2 pantry yg dah kosong.....kang ada pulak yg memekak gula abih kopi abih. ni kira keja2 sukarela la saya dgn cik mok buat :))...lagipun mmg kami pun kuat gak melantak kat pantry tu kan hahahaha ehh terngaku pulak.

tp harini saya kagum la...alamanda x sesak...waaaaa.....agaknya semua org dok berkerumun kt expo yg kat tapak pasar tani tu kot..harini perasmian expo tu. saya x rasa pulak nak pegi....tp kejap ja rasanya expo tu. smpai isnin ja kot.

esok cikli nak outstation...haih boring lg 2 hari.....nak p rumah kak abok adalah malas kalau cik li x dak....kak abok plan kita xjd la.....len kali la kot :)

ok tiba2 saya rasa pening....alangkah bestnya kalau dpt melelapkn mata barang seround dua he he he...kalaaauuulahhhhhhh.....

3 comments:

Ummi Iman said...

kita jumpa akak kt alamanda... hukhukk...

Cik Jah said...

pehtu kan ada org tanya dlm perut awak ada bby lg ke? :))...jawabbb jawab.....

Ummi Iman said...

haishhh... abish la... camno leh kantOi ni...
aha dlm perut ader baby lemak.. huhuhu.. camnO nk ilangni kak...?