Wednesday, November 10, 2010

mak tertekan!

hari ni hari kedua saya angkut leptop & berukbenk ke opis.....pc saya x ok. tp saya dpt hard disc pinjam sementara. boleh la nak buat keja. tp nak surf internet x boleh....heyyyy kenapa x boleh ni????? nasib bwk leptop.

katanya pc saya tu hard disc cramp? crash? tah apa menda saya x paham. yg saya tau nak meletup dah la tu uwaaaaa.....dah la x smpat back up...matik la cik jah kalau semua data dlm tu x dpt diselamatkan....segala info payment, details cuti staff segala mak nenek paper dlm tu..matik la mattttikkk...mau jd bahan ngan bos nanti nih...dah dibekalkan ngan cd burner pun tp x buat backup....haddduuuu sesak napaih.

tadi mood gembira2 la sbb ingat boleh la dpt blk menda tu dlm sekejapan. tp bila ditanya, katanya harapan 50-50 ja....haduuu....

tertekan!!!!!

No comments: