Tuesday, November 9, 2010

orang kawen...

ok setelah godek2 si norkiah 71 saya tu, akhirnya baru jumpa gmbar2 yg saya amik haritu masa kenduri kawen kt nilai convention hall sana. norkiah tu kadang2 dia ngigau...mana2 tah gmbar tersorok...sakit hati gila bila dah pasang kabel ke leptop tp gambar x dak. terpaksa import tenaga pakar untuk bantu saya cari gmbar2 tu. ka dia pun dah tensen dngar saya mekak2 gmbar ilang....terpaksaaa la tolong cari..bini dia ni kan ka nak jd blogger tegar. harus suami bagi sokongan moral!...


pengantin pompuan ni sepupu cik li....actually this is the second marriage for both of them...semoga berbahagia ke akhir hayat. aminnn....

gambar ni mmg x ikut susunan ya..dia ikut suka hati saya sebagai tuan punya blog!...muhahahahah gelak secara belagak....


gift untuk tetamu pompuan..cantik ok bakul ni..bukan kecik besar tapak tangan tu ni besar sebuah buku latihan skolah yg pendek tu..haa lebih kurang besar tu. tetamu lelaki dpt paper bag biasa warna itam/putih....

sebenarnya mlm tu tetamu pun ada tema..saya x tau sekali terpakai sama pulak temanya..itam merah he he he....


adania dah pandai mengusik kakak dia. bila ckp nak amik gmbar dia lentok atas amelyn dan senyum2...sngat lah notti rupanya itu...elyn ni baru sedar dari tdor jd mcm bad mood skit...dlm bad mood bad mood, separuh juga nasik dia belasah. nasik kosong, lauk x nak....layankan saja.


pelamin...cantik kan...putih merah...


amboih bang...x berkelip perati pelamin tu bang....teringin nk sanding lg ye bang??? :P


budak yg telah menghilangkan sebelah kasutnya itu....huhuhu...


cik li dan adik2nya...boleh depa ni dtng kenduri tp x mau mkn..kenyang katanya...pakat minum ngan makan kacang ja. sukahatilah...cik jah pun x mkn beria..kata diet nasik kan...suap2 elyn ngan ratah2 lauk ja....tp rasa la jugak nasik tu semulut dua hihihih

dlm pukul 10 jugk la baru kitorang gerak balik. smpai rumah dah dekat2 pukul 11...huhh penat...

No comments: