Sunday, November 21, 2010

santai santai pg ahad.....

pagi tadi, bangun2 terus siap2 nak pgi jogging/walking kt cyberjaya. x masak breakfst pun sbb saya nak mkn tosei kt kedai mamak...tosei + bawang wawawaa sedap,,,


berjalan2lah kami anak beranak....org ramai gak pepagi ni. siap ada yg berkelah2 bwk bekal segala...best gak kan sesekali.


idak la berlari segala..jalan2 saja. tu pun dah kuar peluh mencurah2...merah2 muka adania hehehehe...


lepas jalan2 tu budak2 nk main2 kt playground tu...layan la diorang main2 skjap.


layan budak kecik ni panjat itu panjat ini, jalan sana sini. x risau sgt dia jatuh sbb tmpt ni kan semua dipasang rubber mat so jatuh pun x sakit..haaa jalan la puas2.


lepas dah puas + penat semua, balik singgah kedai mamak nak mkn....saya dah hmpir sebulan x sntuh roti canai + teh tarik...skarang saya minum teh o suam je...tp tadi saya mnum teh o halia...tak sedap la mamak ni buat. yg kt kedai mamak double putrajaya tu juga yg best...sedang2 elok ja rasa dia. x bnyk sgt halia, x manis sgt, x pekat sgt..ngam2 ja.


budak ni makannya kurang, gula2 nya yg lebih...nampak tak tu gelas air yg pekat smacam tu. tu teh o halia saya yg x shedap tu...huhuhu nasib la tosei bwangnya sedap tp dah berapa labu bawang pulak dia letak...bnyakkkk gila bawangnya...haih.

bnyk lg gmbar anak2 yg lain...entry lain la saya upload...skarang ngantuk la pulak....kasi tdor dulu lah..heheheheh daaaaaaaaaaaa.

No comments: