Saturday, November 13, 2010

seawal minit pertama adania dah kejut saya bngun...bila saya bangun, amelyn pun akan terbangun....haih....dahhh abih satu rumahhh, bangun semua.....baru adil! :P. adania tdor dlm bby coat dia lah tp kalau bangun ya ampunnn bisingnya..dia gegar2 bby coat dia tu ngan mulut2 skali mcm2 bunyi. selagi org x angkat. dah angkat dah diam...bukan nangis, bising...mcm panggil2 tu.

bwk turun bawah, buatkan susu, letak dpn tivi, bukak cartoon network. ok diam la dlm stgah jam smbil menikmati susu, ditemani kakak amelyn yg jugak menikmati susu. abih susu, bangun cari benda lain pulak nak punggah. kalau terkawal cik jah biarkan ja. kalau x terkawal, angkut masuk walker he he he.

cik jah tgh pikir thgarini nak masak apa...hahaha breakfast pn x siap lg dah pikir lunch nih.....cik li x ada harini, jdnya menu akan mengikut tekak anak2...atas permintaan of course lah esha...dia ja yg dah pndai meminta. adik2 dia belasah ja lg....cik li dah gerak ke melaka pukul 3 pg tadi. kena smpai sana sblom subuh...saya dah bangun tengok dia nk p kerja, bancur air semua lps tu tdor blk, lepas tu bangun balik. jd mcm pening2 skit....dah siap msk semua nanti saya nak membuta!!! hek hek hek..balas dendam. cuaca pun mendung2 ja nih. tdor sngt sedap :))

ok skarang saya nak pergi melenyek pisang......supaya dapat dibuat cucur kodok pisang.....ini atas permintaan tekak dan perut saya sndiri, tp for sure anak2 pun suka. apa jenis cekodok ja depa mmg suka. daaa........


No comments: