Friday, December 3, 2010

bahaya x?

gambar 2-3 hari lepas kot....x ingat


sebabkan malas nak pasang car seat, saya letak ja dia kt seat depan tu. boh seat belt..nasib dia duduk elok ja.....janji ada benda yg boleh buat main.

kalau cik li ada, dia x suka pasang car seat tu sbb ganggu katanya..sempit keta. ek eleeehh....:P...tp sungguh pun sempit skit la. lagipun kalau dia yg drive dah sah2 adania saya boleh pangku kan. tp letih oh pngku budak ni skarang. x diam....

nasib dengan saya dia ok ja. behave. nasib jugak nursery tu dekat....kalau jauh sure dia boring gak kot lama2 duduk mcm tu kan.

ni gambar pg tadi pulak....sama gak keadaannya :))


kotak spek saya mmg jd mainan wajib dia....tengok skit punya terkangkang dia duduk.....bila panggil sengih2....tattt bid semua ada..tat tu cat lah...bid tu bird...sebut mcm saya eja tu eh..tu sebutan adania heeee...


lepas hantar dia ngan amelyn g skolah memang basah la seat depan ni....basah ngan ayaq lioq....kotak spek tu pun jenoh kena lap he he he he...


tengok, banyak keja dia kan. tu dok buat telefon pulak kotak tu....aohh aohhh..hi hi hi hello hello la gamaknya.

pg skolah pagi2 walaupun dah mandi wangi2 tetap jugak smpai skolah tu jd masam + comot....lasak x agak2....

No comments: