Wednesday, December 29, 2010

bola bola...

mlm ni sila la jgn berebut tibi ngan laki ye kawan2...sila redha sajork walaupun kureng minat disitu :P

seperti biasa, saya mmg x kaki tibi sngat....biasa2 saja...ada cerita best saya tengok, tadak kalu saya ngadap novel/fb/majalah....tp saya tetap temankan pak enchek itu menonton...dan buatkan dia kopi/teh/apa ja yg dia naklah...mcm restoran....:P

tp tolong la jgn paksa saya supaya meminati bola...heeeeee....tengok boleh. tp minat tu hmm terus terang, x la kot....masa baru kawin, baru ngandung anak sulung smpai esha umur 4 thn lebih kurang kot, saya ikut je kalau pak enchek p tengok bola di stadium...ada la dalam 2-3 kali gak ikut. tp setakat tu jalah. kalau nak fanatik sgt tu tidak lah... x tau la kenapa...

dan mlm ni cik li menonton bola dengan tenang sekali he he he...sbb anak dara sulung dia memerap dlm bilik smbil layan novel (menurun cik jah seketui tuh), anak dara tengah dan bongsu dah pengsan (mmg jenis tdoq awai makcik dua orang nih...). jd tiada gangguan disitu :))

'tlg cabut uban abang...' ek ehhh tiba2.....haih tulah org kata dah tua x caya....mana da org muda ada ubannn :P..

ok la, chow...cabut uban laki dpt pahala eh? :D

No comments: