Monday, December 20, 2010

dia buat lg....

angin betul la...bila nak trnsfer gmbar dr hp ni dia buat hal...cari cari x jmpa...pelik lah. dlm phone ada, dlm pc x dak....megik?...belasahhh nak?.

idak la gmbar apa pun..gmbar2 weeknd haritu ja. leps cik li blk outstation, gigih dia bawak kami anak beranak outing...cover la blk time2 dia bz konon..ok ok i really appreciate that...tq bebeh :P. ke mana kami pergi haaaa kena la tunggu gambar...x best ok story x dak gmbar...

x la kemana pun. outing anak beranak ja tp enjoy la cara kami....:)

skarang ni rasa mcm suka la kalau bwk anak2 jalan sbb masing2 dah besar kot. adania ja yg perlu di kilik lg. elyn pun dah x risau sgt. cuma perlu perati ja. bekal susu pampers smua x perlu heret dah. sikit hari lg adania pun x perlu la dah. yahooo...kita boleh enjoy lebih lg ye anak2 hik hik hik.

yg tak tahan skarang ni kalau melepak mana2 amelyn suka la sngt mntak gula2..bnyk2 lak tu kalau mintak tu....kalau ngan cik li mmg menang la dia. bapak dia mmg jenis turut anak punya. tp ngan saya manjang kena cantas. paling bnyk pun saya beli dua posen ja = 4 biji...cukup!....tp dia x bnyk bnyi dia tau mak dia kejam sket, dia teriak keluaq anak tekak pun blom tentu saya layan. heh.....

tp budak ni pndai ckp ok. haritu saya dah pesan, 'adik kalau p mana2, jgn nak mntak2 gula bnyk2 eh...ayah beli sekali ja dah cukup'. sbb kalau 3 kedai berenti 3 kali la kena beli gula, x angin kau????....tp kau tau senah dia jwb apa?...'ayah tu pg kedai yg ada jual gula2 kenapa...pegi la kedai yg x der jual gula2, adik x mnta la.....' dengan muka yang paling rasa x bersalah tersengih2.....budak ni ckp x pelat. sebulat2 keluar....lg la rasa mcm haishhh pandai eh ko becakap!.

ada sekali tu bapak dia outstation, saya blk ambil dia kt nursery, dia tanya 'mama, mana gula2 adik?'...saya jwb, 'gula2 x der, gula pasir ada. kat rumah!'. sebenarnya slalu kalau blk mmg la saya akan belikn somthing la kat depa. x la semestinya gula2. kueh ke roti ke apa2lah yg boleh diorng mkn ptg2 tu. sekali x smpat + x ingat...huhu.

pehtu smpai umah ingt dia lupa la kan, dia tanya ok, 'mama mana gula pasir adik?' hoihhhh haa maih sini kau, terus cik jah sudukan gula pasir masuk mulut dia. idak la satu sudu penuh, ko ingat aku gila sgt ke senah....sket je lah... skarang ni kalau bancuh air kompem dia mntak skit gula pasir tu. haduuu kencing manis pulak nanti haishhhh....

eh eh melalutt......nak transfer gmbar x boleyy ni....tolonggggggggggggg!!!!

No comments: