Monday, December 13, 2010

hilang?

elloooo everibodih....eheh!.

cik jah x hilang la. cik jah ada nih....tp berok cik jah kt rumah tu demam....jd x online 2 hari. pehtu keja melambak2...ujung2 thn org cuti bersuka ria, cik jah dok mengenang nasib..huhuhu...

tunggu...skitttt ja lagi. pehtu cik jah nak cuti smpai thn baru!....

cik jah dah ckp kt bos. dia kata ok. yahooooooooooooo....ehh tidak la cik jah bersorak dpn dia...kau gila???..cik jah sengih2 jalah..menandakan hati gumbira he he he...

cik jah nak cuti, bnyk benda nak buat...time tulah semua peralatan sekolah esha nak beli, nak rehat, nak jalan2. semua pun time tu lah..

0k skarang cik jah bnyk keja. seblom bos tarik balik kebenaran cik jah nak beryahooo yahoo tu baik cik jah siapkan keja2 mak nenek ni dulu...

lusa lnpt nak kena hantar, satu habuk pun cik jah x sntuh lg..keji kan?...

ok daaaaaaaaaaaaaa...

5 comments:

Ummi Iman said...

wah besh bangat leh cuti² mesia neh...
bilo la den nk cuti neh.. cuti pn da nk sentap...
kak.. sedekah sket cuti leh huhuhu

Cik Jah said...

belen cuti aku ada lg 14 ari..heksss amik la kalo ko brani....
muhahahahahahahahaha.keji dak? :P

Diamilikku said...

aku pening jugak...banyak keje jugak...nak kena nilai skt budak2 aku lagi...adoi la...dah tak reti nak bagi markah..poning mak cik

NADYA ANWAR said...

14 ariiiiiiii?????? ellehh.. xleh celen aku.. ada sehari je lagi terkontang kanting utk thn ni .. ada braniiii?? muahhahhaha..

cik jah, ko jenjalan jumpe suvenir beli 1 utk aku taww hahhaha..

pastu kan, ada tag lagi utk hang hahahha... aku tau hang malas.. tu sbb aku suke tag hang hahahha...

Cik Jah said...

sone - bab bagi markah meh bgi kat aku....aku tererrr...:P

senah - muhahahahaha....aku nak kaya nak himpun dlm golden handshake bnyk2 :P....tag??? lagi??? huhuhuhhuhu kejiiiii.