Friday, December 24, 2010

salam hari jumaat :)

assalamualaikum semua!!! :)) mood ceria.

udah mkn semua?...saya dah..eh blom...ehhh dah la...tp bukan kira mkn la, jamah sket kek coklat ngan air teh sblom kuar rumah tadi. air teh, anak dara cik jah buat :)...bagusss dah boleh bancuh air. esok2 tolong la goreng nasik ke goreng cekodok ke kat mama eh kuikuikuikuiii...........

slalu kalau smpai opis saya akan ke cafe lg. tapau apa yg patut, mihun goreng ke apa ke sbb tau nnti mesti lapar. dlm pukul 10 lebih mmg laparlah. tp tadi dok pikir2 apa nak ditapau, last2 x singgah pun cafe. sbb mcm hari2 pun sama ja. bosan lah.

cikli ajak pg minum dulu tadi tp rasa mcm leceh la pulak. so x payah la.....saya soh je dia minum kt opis ngan kawan2....

dua tiga hari ni mmg saya asik rasa nak mkn ja tp x tau nak makan apa?...boley mcm tu?....perut rasa lapar memanjang. pehtu bila p mkn, order rasa mcm x kena selera haishhh benci betui lah!.

nampak sedap kan...cicah sos...perhhhh. up ngan ayaq kopi..adehhhh....kena buat sndiri ni besok. ltak ikan bilis bnyk2....bawang bnyak....alohhh meleleh air lior dah nih haih.


ni mcm best gak nih....tp pernah la terjadi saya nmpak mihun/mee ni mcm sedap. tp bila beli makan mcm errkkk....basi ke apa nih..putusss selera...buat sndiri jugak best kot.....alohhhh tekak ni mcm2 lah!!....

blom pukul 10. tp saya laparr.....masalah sungguhhh lah!.

2 comments:

Ummu Iman_Irfan said...

cikjah... ade contest tuk akak kt blOg emi... sempat lagik jOin tu.. huhu.. emi pn da terlambat benonye..

opss sory ganggu yerp ;)

Cik Jah said...

aiyohhh utang lama pun x settle lg ni emi...huhuhuhu