Thursday, January 6, 2011

harini dah 6/1/11

smalam tdo awal...pkul 10 satu rumah dah gelap....cik jah dr blk keja dah rasa kepala pusing2....berdenyut2. tgk pc kt opis lama sgt kot...keja bnyk smalam. harini pun nk smbung sket lg. settle yg itu legaaaa...selagi x settle mmg skit kapla la jwbnya.

ni skarng ni bngun teman cik li tgk bola....kunci jam pkul 330, sekali terbangun pukul 4. ok la game tgh jalan.

bangun bancuh kopi kt dia pehtu cikjah x boleh tdor dah....kelip2 tak tau nakbuat apa last2 tuju leptop la heheheh.

smbil2 tu saya masak air panas siap2....nak buat sarapan awal sgt kot. tunggu jap lg. dlm kepala ni mcm2 nak buat tuk esok. kepala ni bnyk sgt pikir. tu pun sama kot punca pening . haahh!!!! jgn nak speku cik jah ngandung pulak. x dak kena mengena! :P

tp kata thn baru kena berfikiran positif kan....jdnya saya rasa insyaAllah harini semua keje saya tu akan settleeee..yeahh!....dengan jayanya. pehtu saya boleh hoyeh2 bergumbira. pehtu boleh buat filling secara aman damai smbil dengar redio :)

cikjah boleh! ngeh....

2 comments:

Diamilikku said...

rajinnya hang bangun teman dia tgk bola..kalau aku sorry..nak bangun sila bangun sendiri...aku nak tido...kalau awal sebelum kul 12 boleh..lepas tu....wassalam

Cik Jah said...

erkkk heheeh....dia slalu ngadu, abg x der kawan, bosan la tgk bola sorang2...alololo siannya....dah la xdak anak jantan kan..ok la aku teman la ngehngehngehh.. org tua sentap2 siput tu hudoh hang tau...:P