Tuesday, February 8, 2011

cuti tekejut

harini saya EL...adania demam. smalam lg dah demam. dedar2 ja bdn. saya bg ubat dia ok. saya gagah p keja juga sbb dah cuti lama. terpaksa. tp sekejap2 tpon skolah tanya cemana. kalau makin panas mmg nak cabut blk ja. lgipun bos masih cuti smalam.

tp semua terkawal. cikgu bg makan ubat on time.so dedar2 gitu ja. x kurang x bertambah demamnya....

tp smalam demam dia panas sgt. x tdor saya. pangku dia. letak bwh kejap2 raba dahi, raba bdn dia tngk panas. check suhu. bg ubat ikut bontot semua. dia pun lena sikit2 ja. cam meracau2.

pg ni pening. saya rasa mcm x jejak tanah dah jalan. sms bos ckp nk amik el. dia reply cam selalu 'ok take care insyaAllah' :DD. jawapan standrd bos saya hehehehe.

urus esha ngan elyn p skolah. elyn muka x yah ckp la kelat cemana sbb tgk saya x tukar baju kan. tp saya pujuk2 kata kalau dia x p skolah nnti keja skolah bnyak..ngehngehngeh...mcmkan nak amik spm gaya..padahal bru 4 thn. kalau dia dok umah takut adik dia x rehat ngan saya2 lg penat..baik la dia p skolah.

ni adania dah ok skit. sejam lps baru bg ubat dmm lg. tadi panas blk....ok kena stop. dia ada x boleh online lelama, merengek2....sian.

No comments: