Sunday, February 13, 2011

m.a.l.a.s

harini hari malas sedonia :DDD

rasa mcm nak melengkauu dari pg smpai ke mlm...tak nak buat apa2...huhu tp smua itu angan belaka....mana budak2 ni reti nak bg cik jah dok dendiam. ada ja akai yg dorang buat bg cik jah sekejap jd hulk, sekejap jd tarzan...kemas depan blakang sepah, kemas tepi tengah sepah..sudahnya hahhh gasak korang lah...sepah la sepaaahhh la lg....

pg diorang nak lempeng (lagiii????cik jah jemu, dorang x jemu)...esha boleh buat cadangan pelik2...mama jual la lempeng..pehtu buat pilihan kuah. ada smbal sardin, kari ayam ngan kari ikan....mama nak jual brapa posen sekeping?...6 posen cik jah jwb...pehtu dia congak2..heee bnayk la cantik muka kau....time bila lak mama nak meniaga lempeng..korang je suka lempeng mama ni, org lain x makan kot :P

tghari cik jah masak yg paling simple dah paling mudah walaupun lambat...heheh masak bubur nasik perisa ikan bilis....untuk adania ngan elyn ja. tp esha pun belasah hat tu la jugak. cik jah kalau cik li x ada mmg malas nak mkn...minum air je dah rasa kenyang.

ptg g jmput cik li dr erl putrajaya. blk snggah pasar malam. cik jah teringin nasik kerabu yg kaler biru kepurplean itu heheh, anak2 nak nasik ayam. cik li diet tamau mkn, nak taufu fa saja....tp smpai pasar mlm x turun pun sbb ujan. cik li turun sorang2.smpai ja rumah terus bukak bungkus, belasah itu nasik kerabu...perrhhh sedapnyaaaa...sayur pun bnyk huihhh...tambah pulak daging bakar ngan telur asin. aduiihhh sedap!..

alhmduilliah kenyang. settle dinner! :))


2 comments:

Diamilikku said...

aku hari-hari malas..hehehehehhehe...takdenye nak rajin memasak...:)

Noor said...

xde masa nk bermalas2 sibuk giler manjang....