Wednesday, June 29, 2011

nak tdo nih...

saya dah ngantuk nih. tp kalau saya tdo jap lg pkul 10...adania kena amik neb time tu. kena bangun lg....tdor sekejap2 ni lg pening jdnya..

adania dah selamat pengsan lepas teriak x agak2....sebabnya tmpat drip dia tu walau x pasang drip, tp tunggul connector tu dr dok pasang lg sebb nak masuk ubat bagai kt situ...sekali tadi tersongket ke cemana tah. kuar darah merambu2...uwaaaa....dia lasak sangat..panjat sana panjat sini..jatuh2kan badan dia pehtu gigit2 benda jarum tu..adeehh ngilunya........ sudahnya tersongket. bila dah tersongket dr ingat buleh tukar yg connector dia tu je, sekali x dpt diselamatkan sebb leaking kata nurse. so jalannya kena cucuk yg baru lah..hahh sudahhhh lg sakit la jwbnya...

mula2 masuk kena cucuk tngn kanan, tercabut gak...cucuk pulak tgn kiri. pun tercabut gak. ni cucuk la kanan blk....tmpt tu dah lebam dah...haih...dania ni...rungsing tau. lasak sgt.

saya pulak dah strt selsema meleleh2 plus sora dah mcm itik nila...depa ni pasang aircond sejuk gila....dah la sweater x tanggal, saya balut ngan selimut lg.tdor pun saya belasah pakai tudung sbb sejuk...berbungkus.

kepala dah berdengung2 je rasa...uk huk huk huk...jgn la demam...lg seksa nak menjaga semua2 nih :(


No comments: