Saturday, October 27, 2012

aidiladha 2012

asalnya x cadang nk blk kg pun......tp last minit balik pulak.....saya smpai kg hari jumaat jam 1 pg.....bertolak dr kl pukul 4 ptg hari khamis...perrhhh 9 jam ok atas keta .....

jalam jem teruk....seblom ipoh tu mmg x laju. dgn accidnt nya...ada satu masa tu tah smpai kt mana sbb saya dah mabuk2 pening...jalan skit brek jalan lg brek..dok doa ja dlm hati jgn la aku termuntah huhuhuh....

dah la jem, tiba2 anak2 jd lebih agresif dr biasa, ngan bau plastik x koyak habih lg kahhhkahhh (x paham, abaikan).....ngan sakit pungkoq dok lama....ok boleh imagine dak penderitaan saya masa tu?......pengorbanan saya tuk balik raya nk jumpa kelaurga terchenta :p

sudahnya semalam sehari saya tdoq sbb sakit kepala...bangun bila mkn ja...terok no.....harini ok dah...dah semalam telebih tdoq, harini 430pg jaga dah...kelip kelip mata ni x mau lena dah....


nia pun demam, letih sgt kot...sudahnya dihariraya, tdoq sajalah kerja kami :D