Thursday, December 27, 2007

mAmaDeeLa & ChcKn CHop

Merengek2 ajak orang teman dia g makan chckn chop...cam orang ngidam. Orang dah ckp orang diet nih, dia nak gak ajak makan. Sekali ni je, esok aku diet terus smpi thn depan. Hang jgn nak ngada2 ajak aku p makan. Pasni hang bwk bekal no.

Sebabkan Mama dah kembang sana sini, Mama jamah la seketui kebab ni.....iskhh ingat target 55kg...55kg.

Dan sebab dia kata badan dia selim melim lagi, banyak lagi ruang2 yg boleh diisi ngan lemak segala, so dia makan la chckn chop nih. Ishhh tengok cam sedap la pulak...Sedap nad???

1 comment:

nadia said...

amboi..amboiii...amboii... sedapnye chicken choppp tu ... emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......... awat snap kot tepi nampak le aku punye double chin tu uwaaaaaaa......... hang saja la tu nak bg aku nampak mokmok kan..kan..kan...