Friday, March 7, 2008

GuMBiRaNya SaYerrrr.......

Hari ni Bos Mama cuti..yeiiyaahooooo.........................gumbiranya rasa di hati.... Thghari ni nak merayap ke Alamanda. Nak carik hadiah kat ibu2 yg baru melahirkan anak + teruna yg baru kawin. Tak semena2 Mama terpegang duit jabatan dan dipaksa rela jadi ceti tak bertauliah merangkap tukang carik hadiah. Apapun Mama gumbira sebab bley meronda ihiksss...

Automatik bila bos cuti je, penyakit Mama pun menyerang. Penyakit M...huhhh susah sungguh penyakit nih....satu apa pun tak lalu nak buat. Melangut ja. Buat satu kerja, rehat jap,buat satu pulak, rehat lagi. Kira-kira balik, banyak rehat dari buat kerja wakakakaa.....

Nak kira duit pantry la kejap. Ye duit pantry pun saya pegang. Sebab cik puan yg sepatutnya pegang duit pantry tu tengah berdondang sayang cuti besalin. Nak p Alamanda nanti pun nak carik segala mak nenek biskut, gula, kopi bagai jugak. Kering dah pantry tu. Budak2 ni kalau makan tak ingat2...rasanya cam baru 2 mggu lepas Mama penuhkan stok pantry. Dengan maggi, biskut bagai harini dah abih...huhhh....

Apapun hatiku gumbira sebab bos tak der..lalalalalala....

p/s:esok first time Mama nak mengundi...cam teruja pun ya jugak heheheh.....Mama mengundi kat Ampang saja. Saya org Kedah tp IC dah tukaq address daa..Dari smalam Mama dok try pangkah. Hahaha nak pangkah cantik2 esok. kahakhakhakha over ke??...gasak la kan....

4 comments:

sweetheart said...

samalah ni xcited gak nk ngundi ish2 xsabo2

ESHAELYN said...

heheheh......pangkah cantik2 tau.

nn said...

eceh....ko pangkah jerla pzah oi....cantik ke tak cantik ker bukan dikira pun....wakakakakaka....gelak beso aku tau..

ESHAELYN said...

nn- memang la dia tak kira tp mak suker jahh...hahahah nasib aku tak pangkah pastu letak reben2 tepi2 tu..hahahah