Tuesday, June 10, 2008

serabut!

Minggu ni betul2 serabutnya kepala otak Cik Jah nih. Tension dengan kerja, dengan orang dengan macam2 la....dan hari ni betul2 kemuncak serabut yg Cik Jah rasa. Puncanya dah tak tahan dengan longgokan kerja dan mcm2 permintaan yg bukan2.

Kes satu:"Bosannya tak der bos....buku pun akak tak bawak nak baca2.....bosannya tak der keje...."

ohhhh apakahhhh?????.

Kes dua : lawatan ke tutttt yg tiada kesudahannya...................................................

kesimpulan dari dua kes serabut diatas = ALAM ANDA.

hahaha padan muka!!!!!! kan tak pasal2 Cik Jah buat terapi pukul 11.30. hambik kau. aku tinggal kan ja semua, ptg ni kalau kou buat lagi, aku balik ja terus.

2 comments:

taman botani said...

kalo ten2..dtg ah berbasikal kot botany....mesti ilang ten

MAMA ESHAELYN said...

Cik Penjaga Tmn Botani - hhehehe bukan takat naik beskal ja yg Cik jah tingin kalau tens2....cik jah nak naik trem, nak terjun tiruk kat kolam ikan..huwawawa....boley?