Saturday, July 5, 2008

esha yg rongak giginya

sedap2 tengok 'jangan lupa lirik' Esha ckp "Mama, gigi esha nak patah". Time tu dia tunjuk gigi tu dah tekehel..hohohoh....takuttt..hahaha..."Cepatt p soh ayah cabut. Kang tak cabut, tdo malam karang tertelan"....hahahah ok dak ugutan tu?...Seriiau la Cik Jah...

Pastu dia p kat Ayah dia tunjuk lagi gigi yg terkehel tu. Ayah tengah ralit ngadap laptop, cam endah tak endah je "hmmm goyang2 la dulu bagi longgar, karang senang la cabut"... Sekali budak tu godek2 sendiri pastu dah tanggal. Hehehe sendiri buat. Siap usung sana sini, takut cicak makan gigi dia..wakakakak cicak pun tak lalu. Sebok nak soh tanam. Malam2 buta nak menanam cemananya. Esok la anak oit.....



Alahai hudohnya la hai rupa Esha tadak gigi haahahahaha....Esok2 besar kalau dia tengok balik rupa dia tadak gigi camni sure malu nih. Skarang ni ok la gelak2 lagi org tunjuk rupa dia camni. Tak pe nanti naik gigi baru cantik la balik kan sayang kan kan kan...bodek nih.

2 comments:

KaSiH said...

biarla anak yg xde gigi..klu mama dia yg rongak..aiyooo pitammm...

MAMA ESHAELYN said...

woittt..hahahah hampeh cik kasih nih..hahah weii tetiba ja aku teringat ke yunus...cemana tu? kahkakhakhkahka.