Sunday, July 27, 2008

HAPPY BIRTHDAY MAMA ALYA....

Haritu tersilap wish...tercepat sebulan....bukan sehari okehh, SEBULAN..hahahaha...ok kali ni betui2..tak silap dah...tadaaaa..

Sila nyanyi kuat2 okehh...1...2...3
HAPPY BIRTHDAY TOO YOUUUU
HAPPY BIRTHDAY TOOO YOUUUU
HAPPY BIRTHDAY TO MAMA ALYAAAAAA
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUU
Waaa.....clap clap clapppp...tiup lilin..tiupppp...

So Mariah, happy birthday, semoga panjang umoq, murah rezeki, sehat tubuh badan, aman bahagia ngan suami dan anak2 smpai akhir hayat, jaga kandungan elok2..Semoga semuanya selamat la hendaknya. Semoga persahabatan kita berkekalan smpai bila2 insyaAllah.....walaupun aku tak pernah ckp tp aku sayang hang..uhuhuhuhu. Tetiba sayu.....

Walaupun gambar ini agak pelik, tp saya suka.

4 comments:

MariahRohaini said...

Wuahahahah... terharunyerrrr sayerrr... time kasih...time kasih... Moga Allah S.W.T makbulkan segala doa-doa kita...

Cik Jah said...

mama alya - InsyaAllah.....

syeka sweetheart said...

mama alya tu kakak saya..
so saya pon nk ucap gaks
hehehe wei kak
hepi besday..

Cik Jah said...

ateh - ya ya saya tau..hahahah sila sila ucapkan..nyanyi2 sekali...hehehehe