Monday, August 18, 2008

cucu yg ke......???


Ni la baby baru Mak Long @ Kak inah....nama dia Hadi Fahim. Kak inah boleh buat lawak dia kata 'pasni kalau org tanya anak aku ada berapa aku nak jwb setengah dozen'..wakaakakaka...Ya jugak kan, kalau zaman dulu anak 9-10 org tu biasa la kan. Tp zaman sekarang anak 5 pun dah kira ramai. Apa tah lagi anak dia 6 orng, rasa ramai sungguh la kan.

Apa pun anak tu kan rezeki Tuhan bagi. Cik Jah sendiri pun suka anak ramai, tp tulah rasa cam tak mampu ja nak dpt ramai. So 3-4 orang cukup la kot...InsyaAllah. Fahim ni cucu tok wan yg keberapa arr??? hahahaa.....lupa la....22 kot. Haah yang ke 22 dlm keluarga Pak Hassan & Mak Nah hikss...Thn dpn insyaAllah tmbah lagi.

2 comments:

madulebah said...

waah.. ramainya..

Tapi tetap tak buleh lawan cucu Arwah Cikgu Shaari ngan Mak Cik Selamah..

Ada 31 orang.. hik hik hik..

MAMA ESHAELYN said...

cik madu - ahaksss tunggu la cik jah tmbah lagi setengah dozen bley la lawan bilangan cucu arwah cikgu shaari..hahahahaha.....matik lah nak dpt setengah dozen.