Monday, August 18, 2008

xtvt weeknd

Hari Jumaat (15.8.08) Pak Tam sefamily smpai dari Penang. Diorang ada misi dtg kali ni. Mak Tam nak buat langsir kat Nilai. Murah & cepat gitu. So hari Sabtu, seharian kami kat Nilai 3. Shopping smpai lembik..hehehe amik habuan...

Gila posing betul budak2 ni. Pantang nampak org pegang camera...

Yg dua org ni dah mcm kembar siam. Dulu kecik2 tak ngam sngt, gado ja kerja, dah skolah2 ni kamceng....

Hari Ahad kami tawaf Sunway Piramid pulak. Pun shoping smpai lembik...heheheh sale sana sini kan. Cik Jah pun ambil kesempatan beli baju raya anak2 siap...Ni pun dah kira lmbat, kalau thn2 lepas, 3-4 bulan seblom Ramadhan dah start beli sikit2.....Tak kuasa la bulan puasa nak bersesak2 ngan orng. Nak memilih pun susah. So smalam dah settle, cuma nak beli kasut ja lagi. Nak ikut tak beli pun tak pa kasut pun elok lagi, tp budak-budak kan dpt yg baru tu seronok la skit. Tak kesah la murah pun, janji baru. Kita pun pernah jd budak2 paham sngat la kan perasaan raya ngan barang baru2 nih....Mood raya tu lebih la konon kan...

Budak ni baru bangun. Penat sngt, dia layan la tidor dlm stroller. Dah bangun tu angin satu badan. Sapa pegang pun dia tepis2 ja..hehehe garang ooo makcik nih.

Beria Esha nak tngkap gambar kat itik biru nih. Kalau Elyn jaga jgn harap la dia nak, penakutt..hehehe

Haaa kalau Elyn jaga cemni la rupa kalau nak tngkap gambar ngan patung2 nih. Tmbah yg ni gerak2 semuanya....jenoh dia mnjat2 Cik Jah, peluk kuat2, tarik2 tudung segala.. hehehehe bila ajak gak siap soh pegang2 bulu panda tu konon nak bagi dia tak takut, dia paling muka ke lain hehehee....konon cam brutal sngt, tp patung comei ni pun takut.. apa daaa.

Haaa tengok, kan budak2 ni pantang nampak camera...

2 comments:

Ceera said...

bestnya kalau dapat soping je kan..

sorga abis..

penat pun leh ilang, hehe..

MAMA ESHAELYN said...

ceera - waktu ada duit memang sorga ceera. tp bila dah abih soping, duit pun dah abih neraka la rasa..hahahaha....