Tuesday, October 7, 2008

+ 1

Alhamdulillah.....harini genap umor Cik Jah 29thn. Syukur dengan nikmat yg Allah kurniakan selama harini. Cik Jah selalu berdoa agar menjadi insan(anak/isteri/mama/kawan/pekerja/bos ecehhh tetiba bos plak kan) yg lebih baik setiap hari/thn. Dimurahkan rezeki , diberkati selalu, disihatkan tubuh badan dan segala mcm doa yang baik2.

Terima kasih juga pada kawan-kawan yg wish happy birthday thru email, sms, blog...terima kasih banyak2 atas doa2 kalian. Terharu sungguh rasa hati. Hanya ucapan terima kasih yg dpt Cik Jah balas.

p/s : Sebenarnya Cik Jah nak buat entry pasal raya....tp bagi laluan kat entry special ni dulu. heeee special sgt la nih kan....rasa cam baru 19thn, tp rupanya dah 29thn..still remaja kan kan kan???kahkahkhakha....hanggukmu remaja, prasan kouu jahhh.....apapun age is just a number.....yg penting hati kan....

9 comments:

syeka sweetheart said...

epi besday yer cik jah..

aNnA_jaN said...

semoga pjg umur...murah rezeki...

ibuafiqahhuzaifah said...

happy bufday kak

mog panjang umo n
murah rezeki selalu...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir n batin

saya said...

uihhh...muda lagi tu. 29thn dah ada 2 anak? hehehhe... saya anak kucing je yang ada. happy birthday and good luck!!

KaSiH said...

hepi besdey to u...
u were born in the zoo..
rambut banyak kutuuu...
hepi besdey to u...

best tak lagu aku...pijah nak kekkkkkk.....nak kekkkkkk......

Mya said...

happy birthday cikjah.. semoga pjg umur.. murah rezeki.. happy2 selalu.. :)

Cik Jah said...

sweetheart - TQ ateh.. he he he adiah mana???

anna_jan - Tq..tq....amin

ibuafiqah - aminn juga, TQ & slamat ari raya juga kat awak.

saya - he he he...umor 22 saya dah ada anak sorang...heheh tq anyway.

kasih - hohhh merdu sungguh...aku ngah imagine hang nyanyi smbil nari2. nak kek? bli sndiri!!!.

mya - Tq mya...amin amin....tq...

nn said...

salam..
cik jah...hepi besday....

Cik Jah said...

nini - TQ nini.....