Monday, November 17, 2008

Masa kecik dulu, cik jah tak jumpa benda2 ni. So bila anak-anak minta nak main, ok la sesekali. Sebenaqnya mak dia yg teringin wahahahaha.....

Elyn naik, muka cam tak ada perasaan he he he.

Zaman cik jah kecik2 dulu, tak pernah la tokwan bawak kami adik beradik jalan2 kat shopping mall tanpa tujuan. Kalau bertujuan pun selalunya kami jarang dibawa sama. Ramai kan.....adik beradik 9 org. Pernah la sekali dua kami ke funfair....kira hebat sgt dah la waktu tu kalau dpt p funfair hehehe...tp dulu tokwan suka bawah kami p berkelah. Merata tmpat kami p berkelah. Ramai2 pun boleh ja muat satu keta ooo....bestnya kalau ingat balik zaman kanak2 dulu....

3 comments:

sweetheart said...

samala...ateh ni tingin sgt2 nk naik mendalah tu..
dulu2 xdak...xmerasa la..
tp bab funfair tu klu tingat blk..
mmg nostalgia sungguh

Life'sLikeThat said...

dulu-dulu kalau kat funfair, dapat naik "ndoi" pusing ngan kuda pusing tu dah hebat sangat dah... kalau ada modal lebih, dapatlah main "tikam-tikam"... ada rezeki dapat ayaq tin...best wooooo

MAMA ESHAELYN said...

Ateh - hee best kan....heheh dpt sekali sekala, sekali p tu rasa cam tamau balik woo...

Mariah - haa aku pun suka naik ndoi pusing tu. tikam tu kalau dpt memang la heaven, tp jarang la pak aku bagi...buang duit dia kata sebab tak pernah kena pun wakakakakak.